Pages

Tuesday, August 3, 2010

Thank you/Arigato gozaimasu Mizza-chan ♥

*cough softly* Konbanwa minna-san??
This entry I would like to dedicate to my beloved kouhai which is also known as mizza owh terharu nih.. cz she shared my link at her affiliate?owh apa itu affiliate.. affiliate means sekutu *ye x..kawan2* hehe..
back to the topic okay..honestly, I will visit her blog for at least 3 or 4 times a day...maybe more..*nak tengok if ada news bout TOMA*
and today when I visit her blog before I said Oyasumi.. I saw at her side bar *eh btul ke ni* kYaaaAAahh!! there's an affiliate!! for me..and kate-chan, fufufu..hontouni arigato gozaimasu kouhai..

after that, big bubble just popped out from my mind *ececeh* I would like to spread toma rabu-rabu around the world like this..+please take a look at my side bar-Spread Toma *rabu rabu* + kawaii aite? hehe..
and thanks again for make a gif for me kouhai..*xkisah kan senpai amik* hehe.. I will give u full credit or 100% sebap sngt comey ^^
and if kouhai nak share your link cm senpai wat, kouhai ley wat lawatan kat blog kozumiro-kun
+hontouni gomennasai for my worst language *pergh..padahal sok ade class english*
Oyasumi nasai minna-san

4 comments:

生田MIZZA said...

hehe... cenpai.. actually da lme da nk wt banner gif tu utk cenpai.. tp xde ms n idea je nk wt cmne.. tbe2 smlm dpt idea nk wt so that trus je la watkan utk cenpai n kate-chan.. hope u'll like it ^^. gif tu mmg utk cenpai pn so gne je kat mne2 utk promote ur blog. heheheheee... :P:P

マシトマ said...

haha..senpai lg xtau nk wt mende ni..gerak2 tuh *munkin lom smpai seru kot* haha.. nyway thnx dear..cantik sgt..trharu nih >///<

生田MIZZA said...

huhu.. actually sng je nk wat.. cuz cari je mane2 gif images, resize guna scale 150w n 50h. then juz tmbah je text. :) kouhai wat guna software ulead animator ^^
waa... i'm so happy that u like it..
t senpai leh r wat gif tu as ur trademark ^__^

マシトマ said...

ulead animator?software gk ea tuh..em2..cmbesh jer- yup2.. i like it ;p sgt suke nih *two thumbs up!!* haha.. gif tu mmg kna ngan senpai..lg2 de maki..*imagine je tuh senpai ;p*