Pages

Saturday, May 15, 2010

Mashi ♥

Salam.. Konnichiwa
+firstly I want to say- Arigatou Kozaimasu to mai tomodachi[Ayuna]& [Wawa]ma beloved kouhai [Mizza] sbp sudi share ngan mashi bout ma craziness







+from Ayuna&Wawa+











+from Mizza+







+see? when some1 hve Tomaniac Disorder *lol*+





+this 1, baru je beli last wednesday+

++citer ni cdey sgt.....*tears*






+where's toma?*sape la ley jmpe die dlm ratus2 jrs ni+

I

I

I

I

I

I

I


+kawaii, chibi Toma ^_^ +

cdt:linome[chibi Toma]

6 comments:

生田MIZZA said...

huhux senpai. jgn r tunjuk. tulisan da r buruk. aiyark!! hazukashii. ~_~

マシトマ said...

hahaha- buruk ke? art tuh- hahah ne tau t.. toma ley jmpe ;p hahahha.. *famous tu*

生田MIZZA said...

haha.. tp my kanji tym tu sgt buruk, malo wooo.... t kne gelak je. uhuhu..

マシトマ said...

atleast try gk.. Nmpk gk kt situ..pnye addict kt toma..hahaha... Die phm.. ;p

生田MIZZA said...

he2.. ;p;p .. really?? ehe.. anyway ganaz gk ye posmen kt tmpt senpai?? smpai komot da sampul surat tu. xDD

マシトマ said...

kan senpai btau ritu..spadat2nye die sumbat kt peti..dahla smpul tu besar..nsib peti tu besi lol..ish..mmg nk kna kn posto tuh ;p